Ljusa nätter

Vem kan tro att det här kortet är taget mitt i natten?? Mosjøen kl 01.30:


_ _ _ _ _

Rätt låt vann nattens schlagerdrabbning - Lena och hennes Satellite gör mig på gott humör!! :)

I och för sig var det flera andra som också var bra och som gärna hade fått vinna (inte minst Danmark) men jag är nöjd. 

Norge sladdade rätt rejält. Så dålig var han ju inte, Didrik Solli-Tangen, men det skulle tydligen inte vara en ballad i år. Även Irland hamnade ju i bottenskiktet, med en låt vars refräng till förväxling liknade Norges.

Förresten: engelsmännen, som är så himla bra på pop, hur tänkte de egentligen? När ska de skicka en BRA låt till tävlingen???

Nog om detta. Jag tycker det är kul med schlager, men det är rätt skönt att det är ett år till nästa gång... :)
_ _ _ _ _

Min långa att göra-lista har inte blivit ett dugg kortare. Jo, uppsatsen har jag jobbat med, både igår och idag (utan att för den sakens skull komma närmare målet) - men resten... hu. Jaja, dagen är inte slut än!

Kommentarer
Postat av: Unni

Kjære venn. Hva gjør du oppe så sent?:)

2010-05-30 @ 17:21:36
Postat av: Jenny

Hihi, skravler med deg så klart!

Og det er ikke sent, det er tidlig - grytidlig! :)

2010-05-30 @ 17:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0