Rasar i statistiken

Nä, trots 140 registrerade minuter på Sykle til jobben-hemsidan igår så rasade jag ett par hundra placeringar... Med dagens 60 är jag tillfälligt uppe på 253:e plats men det lär ju inte hålla så länge. Nåja. Och fortfarande är jag den enda på jobbet som kommit igång (i alla fall med registreringen). Hmpf.

Hur som. Gårdagen började med en morgonpromenad runt Åremma:




Det allestädes närvarande Øyfjellet



Inte så lätt att stava alla gånger... :)


Båtsäsongen har startat! (jo, för det där vita strecket är svallvågorna efter en båt)

 

Undrade så smått varför det flaggades både på lördag och söndag, men har nu tagit reda på att den 8 maj är Frigjøringsdagen. Vad som föranledde flaggning den 9:e har jag däremot ännu inte räknat ut. Konfirmation??? Nån i kungafamiljen som fyller år? Eller är jag bara trögtänkt, borde jag veta...?

Igår kväll cyklade jag till Marka för att jobba med uppsatsen tillsammans med kollegan. Och jodå, vi har kommit en bit på väg! :)



   
Blev en aning paff när det stod ett gäng renar intill vägen!!

Nu ger jag mig. Det är nåt tjafs med bloggpubliceringen, markören hoppar vilt upp och ner i texten och varje gång jag försöker scrolla hamnar jag överst på sidan. Grrr! Så om det här inlägget ser konstigt ut är det INTE mitt fel!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0