Berätta om en bok

Hehe, kanske man borde ha anmält sig till Bokberättar-SM för bibliotekarier...??
Fast nä. Visst, jag gillar att prata om böcker - men med en jury som ska bedöma (det blir ju onekligen nåt annat än att stå framför ett gäng elever), och med en viss stipulerad tid till rådighet, och med Kejsarn av Portugallien som obligatorisk bok... tror inte det.

Det största problemet - om vi rent hypotetiskt tänker oss att jag skulle deltagit - hade antagligen varit att lyckas bestämma sig för de två valfria titlarna. Det finns ju så många bra!!
_ _ _ _ _



_ _ _ _ _

Det blir en ny helg med pepparkaks- och biskvibak. Det är ju snart jul. 

Fast ikväll ska jag slöa. Och njuta - av färska jordgubbar. Handlade på Rema på vägen hem,
och när jag såg dem kunde jag inte låta bli... mmm!!




Trevlig helg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0