Till Sverige

... men inte ända hem. Ska på hyttetur med några kollegor, rätt över gränsen. Mysigt!! Unni och jag tjuvstartar lite, så hinner vi med ett besök på Bus-Idas loppis innan de andra kommer. Känner jag oss rätt köper vi en massa som vi egentligen inte behöver... :)
_ _ _ _ _

Elev igår:
- Host, host, snörvel. Jag måste få ligga på en soffa här i bibblan tills bussen går. Jag är sjuk.

Jag:
-Ojdå. Hur länge måste du vänta då?

Eleven:
- Sex timmar. Och jag får inte vara i klassrummet, för jag smittar.

Jag:
-Mhm. Men du tror inte att du smittar mig då?

Eleven:
-Nä.
_ _ _ _ _

Trevlig helg! Håll er friska! Det ska jag försöka med, trots ovanstående... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0