OJ!!

Jag fick veta igår - och nu är det officiellt:

JAG HAR TILLDELATS NORDLAND FYLKES ARBEIDSMILJØPRIS 2010!!!!

Fick ett telefonsamtal från fylkesadministrationen igår där de meddelade den glada nyheten. Jisses. Jag som aldrig håller truten - plötsligt fick jag inte fram ett ord. Det visade sig att någon (på skolan antar jag) har nominerat mig, och att fylkesrådslederen (typ landshövding, kanske... jag vet inte om det finns nån annan motsvarighet) kommer till skolan för en prisutdelnings-ceremoni i början av december. Priset är på 20.000:- som skall användas till att göra arbetsmiljön (ännu) bättre.

Herregud!!!! Jag gick omkring med blossande kinder hela dagen - och ett leende från öra till öra.
Jag är glad, stolt och fullständigt överväldigad.

Och oerhört tacksam för att jag har så fantastiska elever och kollegor som gör att jag ser fram emot att gå på jobbet varenda dag!!




Kommentarer
Postat av: Tone

Kjempefortjent Jenny!! Virkelig!



Hilsen fra

En sniklesende tidligere elev

2010-10-28 @ 13:51:35
URL: http://www.toneanes.wordpress.com
Postat av: TinaO

Som sagt, grattis!!!

2010-10-28 @ 14:10:35
URL: http://tinaottosson.blogg.se/
Postat av: Sidsel Kinserdal

Gratulerer Jenny! Vi i Sogndal (folkebibliotek) vet du gjør en god jobb - utrolig stor arbeidskapasitet - og med smittende godt humør.

Stor klem til deg fra alle oss her!

2010-10-28 @ 14:51:59
Postat av: Laila

Grattis Jenny. Tänk vad Norge har tur som fick dej att flytta över gränsen. Du må tro att vi är stolta över dej.

2010-10-28 @ 16:14:09
Postat av: Susanne Jussén

Grattis Jenny! Det är du väl värd :)

2010-10-29 @ 23:41:10
Postat av: Berit

Grattis! Du är TOPPEN!!!

2010-10-31 @ 20:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0