Oops, I did it again...

... av nån konstig anledning blev de där sista tio krukväxterna som jag skulle plantera om betydligt fler innan jag var klar. Sjutton, närmare bestämt. Ytterkrukorna tog slut. Och skrivaren står nu på en köksstol eftersom bordet den brukat stå på är belamrat med växter. Hur gick det till...??
_ _ _ _ _

Nu har jag poströstat. Insåg att vilket parti man än röstar på är det två personer som gör upp om statsministerposten. Den ena kan jag tänka mig, den andra inte. Det gjorde saken enklare - bara att ta ett parti från "rätt" block.
_ _ _ _ _

Fortfarande finväder här - och jag ska på hyttetur. Hääärligt!! :) :)
Och bara att passa på - plötsligt slår höstrusket till...

Har bakat en äppelkaka att ta med - av äpplen från Evas trädgård.
Ett sånt äppelträd vill jag också ha!!



Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0