Raw

Njaaa. Har provat den nya Pepsi-varianten, Pepsi Raw.



Inte helt såld, detta trots att det reklameras för en läsk "as nature intended it",
utan konserveringsmedel och färgämnen. Nåja. Kanske man vänjer sig...? :)

Har bubbelbrist här hemma, förresten. När förra gasflaskan till min Soda Streamer var nästan tom fortsatte den helt enkelt att pysa, även när jag inte tryckte på knappen. Så  jag fick vackert vänta tills den pyst sig helt tom innan jag skruvade loss den. Och nu törs jag inte skruva dit den nya. För om den börjar pysa av sig själv med en gång, vad gör jag då?? I varningstexten står att man absolut inte får skruva loss flaskan om den pyser. Aaagh!
_ _ _ _ _

Alltså. Jädra marknadsundersökningar!! Det har ringt stup i ett de sista dagarna. Samma nummer varenda gång. Jag har kollat upp det,  och jodå - det går till ett marknadsunder-sökningsföretag. Så jag har låtit bli att svara. Men ibland visas inte uppringande nummer på min display, och då svarar jag. Det kan ju vara nån jag vill prata med!! Men inte ikväll - det var det där jädra företaget. Jag tackade nej till att delta i vad-det-nu-var, och tjejen som ringde bad om ursäkt för omaket. Jaja, OK. Så gick det en halvtimme. Och så ringer samma nummer en gång till!!!! Hallå?!?! Hur dålig koll har de???

Jag svarade inte.


Kommentarer
Postat av: Marie

Hon kanske får betalt per svarande och visste att du var en sån...

2010-09-15 @ 22:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0