Vampyrer

OBS! OM DU INTE LÄST SISTA TWILIGHT-BOKEN, HOPPA ÖVER DETTA INLÄGG!!!

_ _ _ _ _


Hihi.

Det var ett gäng tjejer på bibblan alldeles nyss, som tittade på min lilla Twilight-utställning och diskuterade både böckerna och filmerna. Rätt livligt. För de var inte överens. Nån tycker hela serien är fånig, andra att den är suverän. Bästa kommentaren var när de diskuterade det faktum att Edward och Bella får barn ihop (sorry om jag nu avslöjade nåt ni inte redan visste...), och en tjej sa "äh, det kan de ju inte, Edward är ju vampyr och de kan inte få barn, de är ju liksom döda" och en annan sa "joho, det kan de visst!", varpå tjej nummer ett fnös högljutt och sa "men herreguuuud så orealistiskt".

Aha.

Det är alltså det faktum att vampyrer får barn som är orealistiskt med Twilight - inte att de finns mitt ibland oss, går på college, blir förälskade i vanliga tjejer men låter bli att bita ihjäl dem?

Bibliotekarien satt och log stort i sin vrå men utan att tjejerna lade märke till henne...

Alltså, det är så himla kul att ha det jobb jag har!!!!! :)

Kommentarer
Postat av: TinaO

NNNEEEEEJJJJJJ!!!!!!!!!



Man får inte spoila sådär utan att varna!!! FY DIG!!!! mutter, mutter, morr

2010-09-09 @ 21:39:37
URL: http://tinaottosson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Förlåt Tina, det var obetänksamt av mig!

2010-09-10 @ 08:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0