What a day!

Strålande sol. Molnfri himmel. Spegelblank fjord.

Häärligt!!!

Jag tog en promenad in till centrum, satt en stund i solen vid fjordkanten, var inom ett par affärer och gick hem igen. Borde väl egentligen packat matsäck och kört upp på fjället eller ut mot kusten, men jag hade bestämt mig för att ta det lugnt idag - igår kväll vi var ett gäng som var bjudna hem till en kollega som nyligen fyllt år, och jag kom inte hem förrän framåt 02.00. Kan inte påstå att jag är utsövd... men, som en av de andra konstaterade igår, vi är nu i den där åldern när man alltmer sällan blir helt utvilad. Jaja, nu ska jag i alla fall göra ett försök - har tänkt mig en lååååång natt! :)

Dagen i bilder:



     












_ _ _ _ _

Blommorna i min rabatt har inte gett upp än - den här tycker jag är fin:


Kommentarer
Postat av: Per

Fantastiskt vackra bilder från en strålande höstdag! Här ösregnade det större delen av lördagen.

2010-09-19 @ 10:36:56
Postat av: Susanne Jussén

Ser underbart ut! Vilka fina bilder du tar :)

2010-09-20 @ 12:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0