Det som göms i snö...

... kommer fram i tö. Nu har jag hittat min spade som försvann i en snöstorm tidigare i vinter! :)



På Coop hittade jag nåt annat - färska jordgubbar... Spanska, säkert både besprutade och smaklösa - men jag kunde bara inte låta bli. Ska smaska i mig dem innan det bär iväg på quiz. Ikväll SKA vi vinna!!!


_ _ _ _ _

De som evakuerades från Sjøgato har fått flytta hem igen. Rasfaran är inte över men man bedömer att eventuella nya ras inte kommer att nå fram till bebyggelsen. Låt oss hoppas att det stämmer...

Kommentarer
Postat av: fislisan o svågern

vi håller tummarna! Rustibuss sover spjälsäng så du kan ju hålla tummarna för det;-)

2011-04-04 @ 20:06:44
Postat av: Jenny

Åh, hoppas den lille laxtopeten (stavning??) fick sova gott i sin egen lilla säng! :)

2011-04-05 @ 09:22:27
Postat av: Rickard

Det blev inte riktigt så........

2011-04-05 @ 18:11:01
Postat av: Jenny

Äsch då! Ikväll kanske? :)

2011-04-05 @ 19:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0