Om jag var miljonär...

... skulle jag vara spekulant på det här huset.

Väntar nu på ett samtal från Norsk Tipping där de talar om att jag kammat hem storkovan på Lotto. Det borde vara min tur snart, tycker jag. Och gärna såpass mycket att jag dessutom kan sponsra syster med familj så de kan göra de ändringar de önskar i sitt hus - och så en renoveringspott till huset på Holmön. Småsaker som nytt tak, nya fönster, ny dränering, ny balkong - den gamla har nästan knasat ihop under snön i vinter - samt en del annat.

Hm.

Man kan ju alltid hoppas! :)



Kommentarer
Postat av: Susanne J

Vilket härligt hus... håller tummarna att de ringer om storvinsten snart ;)

2011-04-07 @ 12:40:52
Postat av: fislisan

Håller både fingrar o tår...

2011-04-07 @ 16:38:48
Postat av: Pelle

Låter fint i min bok med. Vi ska lägga ny dränering vi med till sommarstugan. Misstänker att den gamla frusigt sönder under vintern, lär bli ett jobb av det mastigare slaget om man ska fixa själv. Kan nog bli som så att vi hyr in hjälp denna gången.

2011-04-11 @ 15:04:39
URL: http://dranering-eskilstuna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0