Snubbel

Jodå, det blev blåbärsplockning på Korgfjellet idag. Riktigt fint väder och ganska mycket bär - men många var skämda, så det tog tid att plocka då jag försökte sortera efterhand. Och inte gick det fortare då jag fastnade med skosnöret i en gren, flög handlöst nerför sluttningen och bärhinken landade upp och ner i ett snår. Ett par blåmärken och ett antal svordomar senare var det bara att börja om från början... grrr.

Det blir bara en bild ikväll, datorn är inte på samarbetsvilligt humör:



Det kommer fler imorgon, för jag vandrade omkring och fotade en hel del... :)
_ _ _ _ _

Hittade en gammal VHS-kassett på Holmön i sommar. Spelade in TV-serien baserad på Minette Walters Iskällaren för typ 15 år sen. Nu har jag sett den igen, och jo - den är fortfarande bra. Och vet ni vem som spelar en av huvudrollerna? Daniel Craig - innan han blev storstjärna. Lika läcker, dock. Och med en mer uttalad skotsk accent än han har numera. Gillas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0