Redo

... ja, i alla fall nästan. Har packat, diskat, vattnat blommorna, varit och lämnat julkakor hos hyresvärdarna och paket hos Unni - och ska väl snart stupa isäng för ett par timmars sömn innan morgondagens julavslutning på jobbet och de bortåt 50 milen längs vägen till Vännäsby. Det ska bli SÅ skönt med jullov. Det kommer bli den konstigaste julen någonsin utan mamma, men jag ser fram emot att vara tillsammans med pappa och syrran med familj, och fler släktingar som ansluter framåt nyår.
_ _ _ _ _

Igår lade jag in sill. Och kokade mockakarameller. Och bakade bondkakor. Dessutom har jag med mig källarfranska. Och biskvier. Och banankaka. Samt sylta som jag fått av hyresvärdarna. Tror inte vi kommer svälta i jul.


_ _ _ _ _

Noatien är en av våra elever - nästa sommar ska han driva restaurang på Skogsholmen:
Flytter utaskjærs. Lycka till!!

Hva sier du Unni, kanskje vi må ta en tur ut i øyene og besøke ham?? :)

Kommentarer
Postat av: Unni

Vi må nok forsøke å få til det.

Blir nok artig:) Oss to på tur, vet du:):)

2011-12-20 @ 23:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0