I Bodø

Jodå, jag vaknade i tid och kom mig iväg imorse. Men boken jag tänkt hinna läsa på tåget, den förblev oläst. Trööött!! Vaknade till liv när vi körde över Saltfjellet. Närmast kriminellt vackert när solen gick upp!! Fast det blev inga bilder. Sorry!

Lång kursdag på Universitetet i Nordland. Bland annat har vi fixat varsin blogg, som vi ska använda oss av under våren - för inlämning av arbetsuppgifter mm. Kunde kanske använt den blogg jag redan har, men jag antar att ni har begränsat intresse av det jag kommer skriva på den andra. Om jag tar fel kan ni ju alltid kolla in den på den här adressen - som till förväxling liknar den gamla: jennyinorge.blogspot.com

Varför krångla till det? :)

Hade trott jag skulle hinna vila lite här på hotellet innan vi ska träffas och äta middag. Men... så slog jag på datorn... och då sket det sig ju direkt. Nu är det snart dags att ge sig iväg.

God kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0