Mera väder







Det var rätt fint väder imorse!! Om än väldigt blåsigt. Sen blev det gråare och gråare. Och temperaturen har legat på ungefär +5 hela dagen, så ni kan ju gissa hur halkigt det är... Jag hade tänkt mig ut på promenad, men dels insåg jag att det nog var bättre att stanna hemma och behålla skelettet intakt, dels skulle jag ju plugga. Vilket inte var alldeles enkelt med TV:n och skid-VM i bakgrunden...

Jaja. Imorgon kanske? För ikväll blir det melodifestivalen - jag har ju missat två deltävlingar redan, så den här ska jag se. Och så går Bodyguard på en av kanalerna ikväll. Länge sen jag såg den... tror jag måste titta av nostalgiskäl! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0