Vårstämning

Det var nästan så man fick vårkänslor idag! Massa snö under natten, men så klarnade det upp och solen tittade fram emellanåt. Och snön började droppa från taken. Och fåglarna kvittrade. Härligt! Jag och Unni var ute och gick ett par timmar och njöt av ljuset:




Ja, och så kom det förstås en del snöbyar emellanåt...


Men alltså! Häcken runt "min" gräsmatta - har den haft gröna blad hela vintern eller slog de ut
när det regnade och var plusgrader???? I don't know.




   









Men imorgon ska det bli kraftigt regn igen. Jag som trodde att jag skulle slippa gummistövlarna
ett tag...
_ _ _ _ _

Intressant soptunnedekoration! :)


_ _ _ _ _

Just ja. Har ju glömt att rapportera från färskfiskfesten! Det var himla gott. Och himla trevligt.
Och jag kom hem framåt tre på morgonen...
_ _ _ _ _

Dagens middag - lasagne:



Hade ett paket mjölk i kylen med bäst före-datum 24/1. Ett öppnat paket. Men det var inget fel
på innehållet! Nu hamnade allt i såsen till lasagnen.

Och jag har väl mat sisådär en vecka framåt... :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Såg gott ut det där med lasagne! Men du, kan vi inte göra sådan där tacotårta när jag kommer? Den där med kycklingröra? Sen tänkte jag att om det är ok kan jag bjuda på hämtpizza eller så en dag och dessutom skulle det vara najs att hinna med en kycklingbaguette från den där macken. Tro nu inte att det bara är för maten jag kommer! ;) Dock sägs jag ha mask eftersom jag alltid är hungrig men nu har det kommit en bok om mig: Född hungrig!

2011-02-07 @ 19:56:18
Postat av: Jenny

Hehe... inga problem! Vi ska nog hinna med både tårta och pizza och baguette!! :)



2011-02-08 @ 08:26:29
Postat av: Anonym

Härligt! Då har vi bokat även den delen av det hela!

2011-02-13 @ 16:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0