Bästaste lillkillen

Nu har min väderstation tinat fram. Den registrerade 28 mm regn inatt kl. 22.30-06.30.
Jag vaknade ett par gånger under natten av att regnet slog mot fönstret. Horisontellt regn.
För jodå, det blåste rätt rejält också.

Men hindrade det mig från att traska till jobbet? Nähä! :)
Skulle hur som helst inte vågat köra bil, min gata var blankare än en hockeyrink...

Annat är det hemma hos syrran i Vännäsby - ruskigt vackert vinterväder:



Avundsjuk...!! :)
_ _ _ _ _

Dags för nya bilder på Rasmus, tycker ni inte?


Inte så konstigt att man behöver duscha varenda gång man ätit när man gör det såhär ivrigt...


Fast man kan sitta riktigt fint vid bordet också... :)


På åktur i nya pulkan som är en julklapp från mamma och pappa


Leker med morfar


Myser med mormor


Busar med farmor. Tittut!


Kavat kille i Mats knä


Tre generationer Sjödin - Rasmus med pappa och farfar


EN GLAD SKIT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0