Helg

Det finns ett talessätt som säger att "det er mye vær i Vefsn". Och jodå, det fick jag bevis för på hemvägen. Regn, snö och hagel i en salig blandning. Tur att jag hade sydvästen! :)

Tänk - redan fredag. Det är liksom måndag-fredag-helg hela tiden, var tar veckorna vägen??

Nåja, jag ska inte klaga... har slängt mig i soffan och halvsovit hela kvällen. Trööött!! Planerna för helgen är något diffusa, men fortsätter skitvädret lär jag företrädesvis hålla mig inomhus. Har bl.a. ett julklappsprojekt som jag inte hann färdigt (uhu... pinsamt) men nu kan jag ju istället se till att vara extremt tidigt ute till nästa jul... :) Och kanske baka lite. INTE biskvier, dock.

Och så har den norska schlagercirkusen dragit igång. Första deltävlingen avhölls förra helgen - inget minnesvärt. Får hoppas på bättre låtar imorgon!

Dewey förnekar sig aldrig... hämtat från www.unshelved.com:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0