Mammut

Vet ni - i Norge har vi inte bokrea. Vi har mammutsalg! :)

Och katalogen kom häromdagen. Jag har gått igenom den och förhandsbeställt en del till jobbet, men för egen del blir det nog ingenting i år. Dels har jag ärligt talat ganska fullt i mina bokhyllor, dels tycker jag väl inte att de norska reapriserna är så mycket att yvas över. Böcker är dyrt i Norge - även när det är rea.

Får kolla adlibris.se när de lägger ut reaböckerna och se om det är nåt jag ska beställa på andra sidan gränsen istället... :)
_ _ _ _ _

Om det kom mer regn? Jotack. Ca 20 mm igår kväll, ca 20 mm under natten
- och ytterligare bortåt 25 mm under dagen idag. Räcker det inte snart??
_ _ _ _ _

Den längsta Dewey-koden jag stött på:

362.1969792009481


Vad den betyder? AIDS i Norge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0