Full fart

Söndag: Bakade 200 biskvier. Såg VM-finalen (damfotboll, för den som undrar) inklusive förlängning och straffar. Det blev rätt sent.

Måndag: Klev upp 05.15. Åkte iland med 7-färjan. Sprang gatlopp mellan butiker och annat. Några av de ställen jag var in på: Coop, Barnens Hus, ÖB, Åhlens, KappAhl, Fonus, BlixtSport, Stadium, ICA Maxi. Åt lunch med Marie - trevligt! Körde till Övik och åt middag med Ulrika, Tova, Eva och Sven. Också trevligt! Körde hem i ösregn mitt i natten. Kom till Sävar 01.15.

Idag: Klev upp 04.50. Åkte ut till Holmön med 6-färjan. Har pysslat med lite av varje under dagen, bland annat varit ute i skogen med pappa ett par timmar och plockat bär.

Nu: stentrött! Ska försöka se Morden i Midsomer innan jag går och lägger mig, men kanske jag bör se det stående - för sätter jag mig i soffan lär jag somna...
_ _ _ _ _

Såg (resterna av) en cykel på stan igår.
En förbipasserande liten kille: "Oj, titta pappa!"
Pappan: "Hm... ja... den har ju ett rejält lås i alla fall."

Hehe! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0