Bak

Dagens resultat:



Bara 150 kvar tills jag är färdig - då har jag gjort 500. Men idag fick jag slut på ICA's Mörk Block - GRR. Finns ingen annan block-/bakchoklad som funkar lika bra!! Har nu provat ICA's Mörk Bakchoklad, men nejdå. Den stelnar inte som den ska. Kladd! Hittade inte rätt sort på ICA Maxi häromdagen när jag var i stan, nämligen - och butiken ute på ön är inte längre knuten till ICA. Så vad göra? Jag har ju lovat baka (till bl.a. Visfestivalen och invigningen av nya affär'n på ön), så det får helt enkelt bli kladdiga kakor. Men inte är jag helt nöjd, inte.
_ _ _ _ _

Vet ni? Den där Scribus-grejen jag gjorde i våras - den har jag låtit trycka upp som vykort! I en lite omarbetad version. Affär'n köpte 100 st - och nu har jag fått veta att de snart är slut så de vill köpa fler. Tjohej!! :)

Kommentarer
Postat av: Susanne J

Ser mumsigt ut! Hoppas du njuter av ledigheten. Min semester är precis slut och jag börjar jobba igen i morgon...

//

2011-07-21 @ 18:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0