GRÖNT

Det är bara mitten av maj än, och Mosjøen ligger bara 15 mil från polcirkeln.

Och ändå är det grönt, grönt, grönt!!




_ _ _ _ _

Mäh. Vad hände med Stella Mwangi igår egentligen??? Ni som såg schlagern fattar vad jag menar. Hon skulle ju absolut gått till final!! Inte världens bästa låt kanske, men man blir ju glad av att se henne! Och jämfört med många av de andra...

Bäst: Finland, Island, Schweiz. Och de kom ju i alla fall vidare.

Tycker förresten att svenskarna ska tagga ner. Vartenda år är man "solklara favoriter" och så går det åt pipan. "Resten av Europa fattar ingenting" och allt det där. Kanske resten av Europa tycker det är vi som inte fattar?

Eric Saade är OK. Men det är flera andra unga snygga killar med likadana poplåtar som tävlar och jag kan tänka mig att stora delar av Östeuropa hellre röstar på den där ryske killen än på Sverige. Typ.

Fast vad vet jag.

Vore kul om Paradise Oskar vinner hela spektaklet!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0