Mmm...!!

Glömde lägga ut den här bilden igår - av årets första mjukglass. Som jag satt på kajen i Bodø och slickade i mig i fredags. Fatta - i april!! Bortåt 10 mil norr om polcirkeln!! Och jag frös inte det minsta, fast jag till och med hade jackan öppen. Våren är här... :)



... vilket dessa också är ett bevis för:





För att inte tala om att jag numera har sommardäck på bilen, tack vare en snäll kollega. De nya sommardäcken som jag beställt från Tyskland har inte behagat dyka upp än, så det fick bli de gamla däcken tills vidare.

Kommentarer
Postat av: Marie

Stygga du! Visa den glassen!!! Var jag inte avundsjuk på båtresan så är jag det definitivt nu!

2011-05-03 @ 21:25:23
Postat av: Jenny

He he he... kanske vi ska satsa på en båttur nästa gång du kommer?



Och en glass såklart! :)

2011-05-03 @ 21:51:56
Postat av: Marie

Någon form av båttur i alla fall och framför allt en glass!!!

2011-05-06 @ 16:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0