SNÖ?!

Imorse hade jag verkligen tänkt cykla till jobbet. Jag lovar! Men jag höll på att sätta frukosten i halsen när jag tittade ut och såg att det SNÖADE. Därmed bangade jag ur och tog bilen...

Fast sen blev det bättre och bättre och solen bröt igenom. Kallt har det dock varit hela dagen. Gick en promenad nu ikväll och hade på mig både fleecejacka och en vanlig jacka. Och blev inte ens svettig i uppförsbackarna.

Apropå snö - så här såg det ut i centrum idag. Kolla in den lilla snöfläcken
på andra sidan Vefsnan, till höger i bild:



Den är inte så liten... jämför med informationstavlan i nedre delen av bilden
- den är två-tre meter hög:



Men tittar man utåt fjorden känns det som att det nog blir sommar i år också!


Kommentarer
Postat av: fislisan o rustibuss

Så fint!

2011-05-27 @ 07:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0