Vårgrönska

Ha! Det blev sol idag!!

Inledde dagen med att plantera om alla blommorna - utom en kaktus och en orkidé. Har färre blommor än på många år (28) - eftersom dryga tiotalet strök med i draget från mitt öppna sovrumsfönster i vinter. Jaja. Får väl köpa nya! :)

Sen blev det ett par slöa, sköna timmar i en stol på verandan med en bok i handen (Cassias valg som jag nämnde igår - har hunnit 100 sidor och den verkar lovande men oj, så många beröringspunkter med Dødslekene...!). Nickade till emellanåt, det ska erkännas.

Nä jag var sådär lagom rödbränd (hm) gick jag på tur istället - upp till TV-tornet som planerat.

Utsikten har ni sett förr, men den tål att ses igen!!



Fler bilder imorgon, datorn har en dålig dag... har startat om den tre gånger hittills. Morr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0