Snabbvisit

Idag kom vintern på besök!



Men det blev ett kort besök. Nu är det plusgrader och strilregn...
_ _ _ _ _

Det tog fem timmar att grädda pepparkakorna. Drygt 1000 stycken, och som vanligt
förlitar jag mig på världens bästa pepparkaksrecept: Tant Harriets pepparkakor.

Hann igenom hela Fallen engel under tiden. Jodå, den var helt OK! Funkar nog alldeles utmärkt för dem som vill läsa nåt i stil med Twilight. I vanlig ordning verkar det vara början på en serie - i alla fall aviserar förlaget en uppföljare till nästa år. Jag som tyckte slutet var ett riktigt slut, jag... men icke.

När jag sen satte igång med biskvierna hade jag ingenting att lyssna på. Övervägde faktiskt att köra till jobbet och hämta ett digikort, men avstod. Det blev hur som helst 200 biskvier. Jag har inte städat köket, men det får bli imorgon. Nu ids jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0