Restaurantaften

Mmm! Mätt i magen! Jag har precis varit på restaurantaften på Mosjøen videregående studiested
Marka (tidigare Lantbruksskolan). De har middagar typ en gång i månaden, primärt för anställda
och elever på skolan (antar jag) men nu hängde jag med Arnhild dit. Inte för sista gången... :)
Vi åt hamburgertallrik - och pannacotta. Oväntad kombination, men inte helt fel.

Apropå mat - har ni sett vad man kan göra med en helt vanlig vattenmelon?



Det tycker jag de kan servera på skolan nästa gång!! :)
_ _ _ _ _

Såg ännu ett avsnitt av MacGyver igår. Och rollen som skurk spelades av - Kristian Luuk?!?!



Håll med om att det var ruskigt likt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0