Tur i finvädret

Det gäller att passa på när solen skiner! Igår morse gick jag runt Åremma igen (det har börjat bli en vana...) och även om det inte regnade var det fuktigt så det räckte och blev över. Men sen...! Strålande sol!!! Och då kunde jag ju inte sitta hemma! Därmed knatade jag en sväng upp till TV-tornet, och gjorde en avstickare till Marsøra. På alla ställena har MVS-BIL (=skolans idrottsförening) postlådor med böcker där man kan skriva sitt namn för att delta i utlottning av diverse vinster - allt för att få folk att röra mer på sig.

Jag övervägde att gå till Mosåsen också, där den fjäde postlådan sitter (allt för att öka chansen att vinna, hehe) men kom fram till att det var bäst att låta bli. Inte värt att slita ut sig så man inte kommer sig på jobbet...!

Åremma runt:







Dolstadåsen/TV-tornet:







Marsøra:


Jag vet, jag vet, men det var inte bara jag som bröt mot reglerna
- mötte bortåt 40 personer längs vägen!!






PS. Fast sååå sliten blev jag inte. Har faktiskt gått till jobbet idag
- för första gången på evigheter!!

Kommentarer
Postat av: Unni

Spreking! Gikk du heim også?:):):)

2011-10-24 @ 17:50:38
Postat av: Jenny

Eh... vel... hrm... ikke akkurat...

2011-10-24 @ 18:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0