Mer skolbibliotek

För att spinna vidare på nyhetsinslaget häromdagen - Lars Lindström i gårdagens Expressen:

Skolbiblioteken är litteraturens Spotify

Jag har alltid gillat herr Lindströms krönikor, och denna är inget undantag.
Bara nu politiker, makthavare, rektorer och alla andra kunde lyssna!
_ _ _ _ _

Kvällshimmel...


_ _ _ _ _

Jaha, nu är årets smaker här! Tine kör tema-yoghurt till jul. I fjol var det smaker som saffran och ingefära (riktigt äckliga, om jag får säga vad jag tycker) - men årets verkar lovande (för er som inte ser vad det står: mandel&marsipan, hasselnöt&valnöt, mörk choklad samt kola). Har inte smakat än, dock... :)


_ _ _ _ _

Hälsning från en glad liten skit i Vännäsby!!


_ _ _ _ _

Kan inte bestämma mig för om det här är nåt av det onödigaste Biltema har kommit på att tillverka (ids folk inte räkna själva?!?!) - eller om jag ska önska mig ett till födelsedagspresent...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0