Atjoo!

Egentligen hade jag tänkt berätta mer om/lägga ut bilder från uppgraderingen av bagarstugan - pappa har hunnit en hel del sen sist - men jag är dunderförkyld och trött och vill bara hem och lägga mig på soffan. Så istället blir det ett par bilder från Krutfjellet, och så får jag visa renoveringsprojektet en annan dag.

Sol och vackert i torsdags:





I höjd med Storuman:





Inte fullt så fint när jag körde tillbaka på söndag kväll:




_ _ _ _ _

Lyssnade på Jo Nesbøs Snømannen på resan. Vilken bok!! Det finns en hel serie böcker om polismannen Harry Hole, jag har bara läst några av dem men de har varit lika bra allihop. Uppföljaren till Snømannen - Panserhjerte - lyssnade jag på ifjol. Och nu ska jag ta med mig den senaste hem - Gjenferd. Har rätt höga förväntningar... :)
_ _ _ _ _

Var in på Coop igår. De säljer svenska lingon - till det facila priset av 60 kronor för en låda med 750 gram. Eh?! Är det möjligt?! Pappa och jag hade blivit stenrika om vi kunde sålt våra bär för det priset...
_ _ _ _ _

Nä, nu åker jag hem och kurerar mig! Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Marie

Inte kul med förkylningar! Halvkrasslig jag också. Krya på dig!

2011-09-06 @ 19:05:35
Postat av: Jenny

Oj. Har ju glömt att säga Krya på dig till dig också!!!

2011-09-08 @ 08:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0