Locket på

... så kändes det i alla fall när jag vaknade och tittade ut imorse:



Fast ett par timmar senare var det "locket av"! :)



Första halvan av dagen var alldeles strålande, jag satt ute på verandan i bara BH:n
och njöt i solen. Men säg den lycka som varar... nu strilregnar det.
_ _ _ _ _

Jag var för sent ute för att rösta via nätet - deadline kl 23.59 i fredags. Själva valdagen är först imorgon, men jag upptäckte att vallokalerna har öppnat redan idag - så nu har jag tagit en promenad ner till Kulstad skole, där jag för första gången avlagt min röst i ett norskt kommun- och landstingsval.

Men om jag har tillräckliga kunskaper för att göra ett kvalificerat val, det är en annan femma...
_ _ _ _ _

Puh! Piggsoppen är förvälld och har hamnat i frysen. Nu har jag så det räcker! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0