Marsøra



Jag vaknade 7.02 imorse - och var pigg!! Det var ett tag sen... Så innan klockan var åtta hade jag duschat, strukit dukar, vikt ihop tvätten och fått igång datorn. Lallade på här hemma med lite av varje och gav mig iväg strax efter tio. Cyklade ner till stan (svinkallt - bara +5 innan dimman lättade) och gick sen en sväng till Marsøra.







Såväl Alcoa som Kulstadlia doldes i dimman...



... men en stund senare tittade världen fram igen! :)



Trolskt...







Vad skådar mitt norra öga? Kan det vara nysnö på Brurskanken??

'



Sen cyklade jag vidare - till skolan. Nej, jag har inte jobbat idag - visserligen ligger jag fortfarande efter med lite av varje men nånstans går gränsen - utan jag bar ner cykeln i källaren där jag ska ha den på vinterförvaring. Inser att det nog inte blir så mycket mer cyklande i höst. Sen traskade jag till centrum där jag letade regnbyxor i sportaffärerna (utan att hitta nåt som var kompatibelt med min rumpa) och sen traskade jag hem. Satte mig i solen på verandan med Nesbø-boken som jag fortfarande inte är färdig med (men det närmar sig) - och somnade...

Nu har jag kvicknat till, läst lite till - och ska baka en morotskaka.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Marie

Läste lite slarvigt och fick det till att du cyklade, gick på tur, cyklade till skolan, hem och satte cykeln i källaren och traskade till stan och hem igen... Något omvägigt... ;) Sedan insåg jag att det var skolans källare.

2011-09-17 @ 20:27:12
Postat av: Jenny

Nja, riktigt SÅ hurtig är jag inte! :)

2011-09-17 @ 20:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0