Åremma

Fem timmar på jobbet idag, och nu ska jag försöka låta bli att jobba över på ett tag.
Känner att det blivit lite väl mycket de senaste veckorna...
 
När jag kom hem satt jag en timme i solen på verandan - det har inte varit mer än 11-12 grader idag, men bara man hittar ett ställe där det är lä, så! Sen gick jag en kvällspromenad runt Åremma och träffade först en kollega, så en till och så en till - populär rutt!
 
 
 
Nu blir det ännu en soff- och filmkväll. Håll i er - jag beter mig som en fjortis och ser om Twilight-filmerna... ettan igår, tvåan nu - och så får det väl bli trean och fyran också vad det lider. Som en tidigare kollega brukade säga: "Alla blir gamla men det är valfritt att bli vuxen"...
 
Sant! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0