Blandade sommarbilder

Eftersom jag inte hann blogga så mycket under semestern kommer här en liten bildkavalkad!
 

Rasmus i sitt esse på Konsum i Vännäs (under Vännäsdagarna)


... och sen kollade vi in gocartbilarna. Spännande...!

 
En dag var pappa och jag i Vännäsby och hjälpte till med att sätta upp staket


... så att den här lille krabaten inte kan springa rätt ut i gatan!


På väg över Kvarken med Öfararen


Utflykt till Byviken med Ylva
 

Somrigt nere vid kajen
 

Tyckte skorna drog lite snett - inte konstigt, med den ballasten!
 

Mamma, jag vill titta på vågorna!
Notera molnen i bakgrunden - vanligt sommarfenomen. Sol på ön, inte på fastlandet...


På stranden med morfar


BADPOJKE!


Pappa är mer badkruka...
(sorry, svågern - kunde inte låta bli!)


Vanlig syn i Norrfjärden sommartid - en ledig parkeringsplats är mer som en bonus


Lilla fröken på dopdagen, har blivit stora tjejen


Kommentarer
Postat av: Svågern

Det gör inget, jag har i alla fall varit ute i vattnet, men jag såg ingen bild på dig ute i vattnet. Så jag undrar vem som är större badkruka;)

2012-08-30 @ 21:55:27
Postat av: Svägerskan

Jamen nån måste ju ansvara för fotodokumentationen juh!! :)

2012-08-30 @ 23:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0