Snart ikapp?

Ännu en jobbdag... men snart hoppas jag vara ungefär där jag skulle varit om det inte varit för golvbytet, strömavbrottet och översvämningen - och då ska det väl ändå börja lugna ner sig. Fast det blir nog ett par timmar på skolan imorgon också.
 
Nu har jag gått igenom högen med förseningsbrev och räkningar. Det tog sin tid - men högen har krympt rätt ordentligt:
 
 
Före
 
Efter
 
Det som är kvar är sånt jag måste kolla upp med lärarna innan jag skickar.
 
Sen hann jag fylla tre säckar med gallrade böcker också. Antar att vaktmästarna kommer stöna när de ska bära ut dem till containern... jag lär mig aldrig och fyller dem lite väl mycket. Sorry! :)
_ _ _ _ _
 
Enligt yr.no skulle det bli strålande sol idag. Jo tjena. Mulet och regnbyar - och en regnbåge:
 
_ _ _ _ _
 
Nu blir det en Mycket Lat Kväll i soffan, möjligen med en film. God kväll! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0