Fiiiint!!

Alltså. När jag tittar tillbaka inser jag att jag bloggade var och varannan dag i fjol. I år är det bara att glömma - jag har inte tid! Det är stressigt att ha semester... :)
 
Bagarstugan är färdigmålad!! Igår började jag flytta in. Det blir så fint, så fint!!
 
 
Idag har jag varit en sväng på fastlandet - åt lunch med Nina på Skeppsviks herrgård, handlade lite, vattnade krukväxter och rabatter i Sävar, kånkade upp Ivans gamla köksbord ur källaren (står numera i bagarstugan) och återvände fullastad ut till ön. Ny vända över Kvarken imorgon bitti för att hjälpa syrran & Rickard med att få ombord en frysbox och två sängar på färjan. Sen är planen att baka biskvier reste av dagen - ska som vanligt göra 300 till visfestivalen + ett gäng till dopet (ja, för Lovisa ska döpas härute sista helgen i juli).
 
Förresten: färjan är alltså igång igen. Fast hon hade ett nytt stopp igår pga nåt fel på en motor. Håll nu tummarna för att hon går som hon ska ett tag...!

Kommentarer
Postat av: Marie

Riktigt najs! Hur fint som helst!

2012-07-12 @ 22:23:21
Postat av: eva

Underbart!

2012-07-12 @ 22:27:34
Postat av: Tova

Super fint! Förstår att du kommer trivas där. :)

2012-07-12 @ 23:32:59
URL: http://urmittperspektivsett.blogspot.se/
Postat av: Eva Edsfors

Så fantastiskt fint du har fått det! Där kommer du att sova gott och njuta av ledigheter i framtiden. :-)
Kan du elda i ugnen också?

2012-07-14 @ 09:52:54
Postat av: Per

Jättefint! Ser fram emot att snart se det i verkligheten!

2012-07-17 @ 09:31:53
Postat av: Marie

Saknar dina uppdateringar! :(

2012-07-19 @ 20:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0