Bokkaos

Jag tackar min lyckliga stjärna för att jag har fått ett magasin i anslutning till biblioteket.
Så här såg det ut i början av förra veckan när läroboksinlämningen började komma igång:
 
 
Det kom fler och fler böcker - jag hann inte riktigt ta undan dem...
 
 
... men nu har jag gått igenom och sorterat rubbet - och magasinet börjar bli fullt:
 
 
Tycker eleverna har varit duktiga i år - jag har inte hunnit gå igenom vad som fattas men känslan är att de allra flesta har lämnat tillbaka stort sett allt de har lånat. Bra!!
 
En vanlig syn den här tiden på året - bibliotekariens bil i ensamt majestät på skolans parkering:
 
 
Och jodå, det lär bli långa dagar nästa vecka också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0