Fint i öronen



Jag har fått läckraste örhängena av Unni - souvenir från Dubai!! Jag som alltid sagt att handväska inte är nåt för mig - nu ändrar jag mig. De här passar utmärkt!! :)
_ _ _ _ _

Imorgon brakar det lös, med styv kuling, +6 och 20 mm regn. På min gata är det ett tag sen det plogats, istället har snön körts fast i lager på lager. Kan bli intressant när det luckras upp ihop med värmen och vattnet... lättare trafiksvårigheter? Eller helt jäkla oframkomligt? Jag chansar och tar bilen på jobbet. På nåt vis ska jag väl ta mig hem igen!
_ _ _ _ _

Antar att det är en reaktion på tempot förra veckan - jag har somnat i soffan som en klubbad säl de senaste kvällarna. T-r-ö-t-t. Därmed är planerna för helgen klara: göra så lite som möjligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0