Läckage...

Jaha. Det är dags att köpa nya gummistövlar. Fick hälla vatten ur den ena när jag kom till
jobbet imorse... och jag som tycker de är nästan nya?!

Funderade ett tag på att ta bilen - men så kom jag fram till att regnet inte kunde stoppa mig
från en promenad tillsammans med Jacob i Sara Gruens Vann til elefantene. Har hunnit ungefär
halvvägs, och vilken bok! :)

Fast det regnar inte så våldsamt, än så länge. Däremot är det milt och avloppsbrunnarna hinner
inte ta undan - som mest stod det vatten nästan upp till stövelkanten längs gång- och
cykelbanorna.

Bilen, ja. Fordonseleverna hittade inget fel på den! Hjulen sitter som de ska och fjädring/stöt-
dämpare är intakta. Hm. OK. Då är det väl bara att tuta och köra, då!
_ _ _ _ _

Läckra stövlar för små killar:




Kanske nåt till Rasmus på 2-årsdagen?? Lär bli vanliga gröna Tretorn-stövlar för min del. De funkar bra. Dessutom - sådana där roliga stövlar med prickar och blommor och ränder och bilar och sånt - de tillverkas inte i min storlek...

Kommentarer
Postat av: fislisa

Vilka underbara brumbrumstövlar!!!!

2012-03-16 @ 06:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0