Mosters gullungar

Några bilder från helgen!
 
Moster fick följa med på preimärtur med lokaltåget från Vännäsby till Umeå
 
Att gå på stan och äta indiskt till lunch kan vara tröttsamt - då kan man somna i mosters famn
 
Provsmakar fisksoppa (med massa dill) med stor entusiasm
 
Farsdagsuppvaktning - och lilleman kommer till undsättning:
"Jag hjälpa dej mossen!" Paketöppning är en favoritsyssla... :)
 
Moster och liten fröken
_ _ _ _ _
 
Vått och grått på vägen hem... och när jag närmade mig fjällvärlden blev det vinterföre. Uppe på fjället hade man valt att salta vägen - slipprigt så det räckte och blev över. Eller som jag skrev på Facebook: "Jag inser att medtrafikanterna blir irriterade när jag kör långsammare än genomsnittet över Krutfjellet - men i beckmörker, strilregn och ett underlag som varierar från vattenhalka till snörsörja prioriterar jag att komma fram helskinnad. Och när en av dem passerar i full fart och pressar mig så långt ut i vägrenen att jag får kast på bilen gör det mig inte precis benägen att köra fortare..."
Hurves.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0