Baka baka liten kaka...

... eller rättare sagt en hel massa små kakor. Biskvibeställningarna inför jul har börjat droppa in, så det är lika bra att starta upp produktionen. Fast inte ikväll, jag väntar til helgen. Ikväll har jag bakat ett par mjuka chokladkakor, som ska användas till cake pops (som jag också ska ge mig i kast med till helgen). Köpte candy melts i roliga färger på Mo i lördags, och har lust att testa! Det finns hur många häftiga cake pops som helst på nätet, men jag inser att jag knappast kommer lyckas med de alltför avancerade. Kolla t.ex. Bakerellas blogg, eller de här bilderna från hennes bok:
 
 
 
 
Bildbevis på mina egna kakor på pinne kommer efter helgen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0