Aprilsol

Vilken härlig dag!!!
 
Begav mig ut på fotosafari på förmiddagen - istället för att gå den vanliga rundan runt Åremma knatade jag iväg mot stan med avstickare till Halsøya och hamnen, och så gick jag vidare till Øya och över Gamle Øybrua tillbaka in till centrum. Det tog lite över tre timmar. Men då ballade jag ur och tog bussen hem... dels tyckte jag att jag hade gått långt så det räckte, dels hade jag trampat igenom isskorpan till en 15 cm djup vattenpöl så det kippade i den ena skon. Blött och en smula kallt!
 
Väl hemma slängde jag i mig lunch och sen parkerade jag ute på verandan i solgasset. Läste, lyssnade på ljudbok, slumrade till, spelade lite Wordfeud, läste lite till... och vips hade det gått fyra timmar. Då var det hög tid att retirera in i lägenheten - inser att ett vinterblekt ansikte möjligen har fått lite väl mycket sol (läs: ögonlocken - vilket väl kan tyda på att aktiviteten "slummer" var den som utövades mest).
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Alltså, när steg du upp??? Allt detta före lunch?!

2013-04-06 @ 21:21:49
Postat av: Jenny

Halv åtta. Gick hemifrån halv nio. Hade inte ställt väckarklockan...! :)

2013-04-07 @ 20:39:48
Postat av: Marie

Hurtiga du! Jag började i och för sig jobba en halvtimme efter att du gick men det är ju inte samma sak.

2013-04-07 @ 21:37:52
Postat av: Anna

Underbara Mosjøen!
penderar mina somrar där...

2013-04-19 @ 12:20:50
Postat av: Anna

Oj, spenderar ska det ju självklart stå! :)

2013-04-19 @ 12:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0