Halvvägs

De första 14 klasserna har nu varit på biblioteket och lånat läroböcker - det innebär att det är ungefär hälften kvar. Det känns i axlar och handleder... fast så långt har det mesta ändå löpt gnisselfritt. Och som vanligt ger även årets ungdomar ett positivt förstaintryck! :)
 
Har gjort klart för (delar av) morgondagens utlån:
 
HS1L + HS1M
 
HS1M t.v., EL2A i mitten, MK3R t.h.
 
HS1L+HS1M t.v., EL2A t.h.
 
MK3R
_ _ _ _ _ _
 
Imorse var det fläckvis sol:
 
 
Det är det fortfarande, och planen är att ta en kvällspromenad bara jag blir färdig på jobbet så jag kan åka hem och äta middag. Igår var jag kvar på bibblan till kl 19 - och ändå hade jag inte fått undan allt jag tänkt. När man har ansvar för all läromedelshantering är skolstarten en tämligen intensiv tid...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0