Blåsigt

Regn och åska? Inte då! :)
 
Vaknade till ännu en vacker dag - knatade runt Åremma direkt efter frukost, och när jag kom hem bestämde jag mig för att packa matsäck och sticka iväg ut längs fjorden. Fast redan när jag kört ett par kilometer insåg jag problemet med min plan: det blåste. Och inte lite - det gick vita gäss på fjorden! Temperaturen sjönk dessutom från +23 hemma på verandan till +16. Därmed blev det bara ett kort stopp, men istället för att vända hemåt direkt så körde jag genom Drevja till Elsfjord och så E6:an tillbaka. Och så återgick jag till verandan.
 
Under eftermiddagen har det dock börjat blåsa alltmer här hemma också, och solen har mer eller mindre gått i moln. Och imorgon (ja, nu citerar jag de här inte alltför överbevisande meteorologerna igen) ska det bli åtskilligt kallare och regn. Vi får väl se...! :)
 
Bilder? Kommer imorgon. Verkar inte gå att lasta upp dem just nu - har provat flera gånger.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0