Inställt

Näh. Det blev ingen utflykt igår kväll. Dels var ju vädret en aning mer ostabilt än jag hade hoppats, dels insåg jag att det skulle bli tufft att jobba en lång intensiv vecka utan att ha sovit just nånting söndag natt.
 
Vad var det då jag hade tänkt? Jo, att köra ut till kusten och dokumentera midnattssolen!! OK, så ligger polcirkeln några mil längre norrut, men nånting med ljusets brytning ska visst göra att den faktiskt kan ses här också.
 
Synd att det inte var soligt på lördagkväll - hade ju liksom gjort mindre med en sömnlös natt om jag haft en helgdag kvar att ta igen det på.
 
I vanlig ordning började jag dock ångra att jag inte gav mig iväg i alla fall, för framåt halv elva igår kväll visade sig vädret återigen från sin bästa sida:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0