... och ännu fler

Jag minns rätt! Kollade idag, och det är 7542 steg till jobbet! ;-) Dessutom 2344 steg från jobbet och in till centrum (varifrån jag vanligtvis tar bussen hem). Idag har det dessutom varit otroligt varmt och kvavt - tur jag hade med mig ombyte till jobbet då T-shirten formligen kunde vridas ur... :-)

Trodde det skulle bli åska framåt eftermiddagen - himlen var alldeles mörk - men nu är den blå igen! Får se hur länge det varar...



Nu har jag packat - hänger med Unni till Vestvågan i helgen. Blir trevligt! God kväll!

Förresten: fick en inte alltför diplomatisk natuonaldagsgratulation av en kollega idag: "Gratulerar med dagen, synd bara att det är så fula färger på er flagga." Hmpf!! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0