Russerevy

Ikväll har jag varit på russerevy! Eller studentspex, om ni vill. Avgångseleverna på musik-, samhälls- och idrottsprogrammen dansade, sjöng och underhöll i två timmar. Ja, och så strippade de.
 
Betyg? De var jätteduktiga!
 
Läs mer i Helgeland Arbeiderblad (här finns också en serie bilder från föreställningen).
_ _ _ _ _
 
Väderpendeln har svängt tillbaka igen. Fantastiskt vackert idag!
 
 
 
_ _ _ _ _
 
Igår kväll bakade jag biskvier til närmare midnatt. Och så klev jag upp före tuppen och promenerade till jobbet för första gången sen före sportlovet. Det var på tiden...! Men kontentan är att jag tror det får bli en tidig kväll ikväll. Dessutom håller jag på att trilla dit på en ny bokserie (återkommer på detta tema i mars-rapporten) så nu intar jag ryggläge och läser ett kapitel eller två. God natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0