I Sverige

Bara att konstatera: mitt norska mobilabonnemang är inte optimalt ute på Holmön... eller rättare sagt: det funkar nästan inte alls! Därav bloggtorkan. Ikväll är jag och pappa i Sävar, så nu gäller det att passa på innan vi åker tillbaka ut till ön imorgon! ;-)

Färden över fjället i fredags gick över förväntan - trots snöstorm torsdag natt var vägen snöfri och helt torr. Skönt, med tanke på att jag precis bytt till sommardäck...




I lördags var jag barnvakt åt liten fröken när hennes mamma jobbade och pappa & storebror var ute och högg ved. Hur söt får man vara?





Lördag kväll åkte jag ut till Holmön. Hem, ljuva hem...!




I söndags körde jag och pappa ner till färjan med traktorflaket fullt av möbler som syrran ville ha iland - och lite senare kom ett nytt lass ut till ön, med min nya säng (present från Eva & Rickard), en byrå samt en cykel till pappa. Och inte minst: syrran och knattarna!

Härligt att åka traktorflak, förresten. Äkta holmösommarkänsla!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0