Vilken härlig dag

Jag har hållit mig hemma i Mosjøen idag också - i fantastiskt vackert försommarväder!! Nu är klockan 21, och det är fortfarande över +20 ute. Sovrumsfönstret och ytterdörren står på vid flagg, och jag sitter i soffan i shorts och linne.
 
Vad har jag så gjort idag? Cyklat in till stan för att köpa ny dörrmatta och lämna tillbaka en ljudbok på folkbiblioteket, gått en tur ut till Marsøra, tvättat täcke och bäddmadrass (som torkat på ett kick i solen) och renbäddat (ska bli härligt att lägga sig när den tiden kommer), samt suttit på verandan och solat/läst/slumrat. Och nu bakar jag bullar - trodde jag skulle hinna grädda dem innan Eurovisionsschlagerfinalen, men jag får springa lite fram och tillbaka. Kan ju passa på under de mer mediokra låtarna... :)
 
 
 


 
 
 
_ _ _ _ _
 
PS. Bästaste Eva fyllde år igår. HIPP HURRA!!! Här en bild från firandet - liten Lovisa förevigad av sin far. Blåbärskletiga gullunge!! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0