Otaktiskt

Otaktiskt 1: att jag ska byta till vinterdäck imorgon - och detta när prognosen tyder på fortsatt milt väder och det just nu är +11... (men å andra sidan kan det ju hinna slå om innan jag kommer tillbaka från höstlovet).

Otaktiskt 2: när jag var hos hudvårdsutbildningen häromdagen och fick en ansiktsmask utan öppning för vare sig ögon eller mun, och läraren sa "Vill du ha en hårbottenmassage eller en annan sorts massage (minns inte vilken) medan du väntar?" Jag försökte mumla nåt genom gasbindorna tills läraren fnissade och insåg att en fråga med "eller" kanske inte var det enklaste att besvara... :)

Otaktiskt 3: idag for jag och Unni på Milano och åt middag efter jobbet. Jättegott - och mycket! Kom hem och tänkte egentligen sjunka ner på soffan med paltkoma, men då vädret var så fint tvärbestämde jag mig för en promenad runt Åremma innan det blev mörkt. Det var ganska tungt i uppförsbackarna... och mjälthugg fick jag. Såklart.


Vårtecken i oktober? Smörblommorna blommar igen!

Hösthimmel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0